Kerana Bosan Seorang Lelaki Menderita KemaIuan Tersekat “Padlock”

SEORANG lelaki berusia 38 tahun yang tinggal bersama ibunya di Bangkok, Thailand diIaporkan bosan sehingga melakukan perkara yang aneh. Dia memutuskan untuk mencuba dan memasukkan zakarnya ke dalam “padlock” atau mangga kunci.

Dipetik dari Ladbible, hal ini menjadi lebih mengejutkan apabila lelaki ini menyedari kunci pada padlock itu hilang.

Kerana malu, dia memilih untuk tidak memberitahu ibunya dan menahan rasa sakit. Walaubagaimanapun, lelaki tewas dengan kesakitan itu ketika kemaIuannya mulai membengkak dengan truk.

Setelah 2 minggu mender1ta kesakitan, lelaki itu akhirnya memutuskan untuk mendapatkan bantuan dari ibunya.

Ibunya berusaha sedaya upaya untuk menolongnya sebelum memanggil pegawai penyelamat untuk membantu membuka padlock itu.

Dikejarkan Ke Hospital

Dia fikir penyelamat akan mengakhiri kesak1tannya, tetapi maIangnya, mereka tidak dapat kerana keadaannya lebih bruk daripada yang mereka jangkakan. Mereka segera membawa dia ke hospital terdekat.

Sumber hospital mendedahkan bahawa mereka harus menggunakan pemotong elektrik untuk mengeluarkan kunci dari z4kar lelaki itu.

Semasa pembedahan yang berlangsung kira-kira setengah jam, para doktor harus melapisi kepingan logam nipis di antara besi dan kulit untuk mengelakkan kecederaan yang tidak diingini. Air juga dituangkan ke bahagian peribadinya sebagai bentuk pelinciran untuk memudahkan proses.

KemaIuan Menjadi Cacat

Lelaki itu dikatakan menjerit sepanjang pembedahan. Tetapi malangnya, kejadian itu mengak1batkan z4karnya cacat. Salah seorang pegawai penyelamat berkata,

“Jika padlock itu berada di situ lebih lama, infeksi itu sangat buruk sehingga kemaluannya akan mulai membusuk”

Menurut ibunya, lelaki berusia 38 tahun itu tinggal bersendirian dan masih bujang. Dia sering tinggal di rumah selama pandem1k ini kerana dia bimbang dengan keadaan di luar. Ibunya juga berkata,

“Dia memberitahu saya bahawa dia melakukan ini kerana dia bosan dan dia suka meletakkan” kemaluannya melalui lubang kecil. Saya marah kepadanya kerana memalukan telah memberitahunya untuk tidak buat lagi. “

Macam-macam hal kan? Ingatlah, jika anda bosan cubalah sesuatu yang tidak mencederakan diri anda sendiri.

sumber : MuraiMY

Harap Maaf