Gelagat Syazwan Zulkifly Raih Perhatian Ramai Ketika Shooting 7 Hari Mencintaiku 3

Penangan g4ndingan Syazwan Zulkifly dan Wan Sharmila menerusi drama 7 Hari Mencintaiku 2 membuatkan kedua-dua pelakon berbakat ini sering menjadi perhat1an.

Terutama peminat setia drama 7 Hari Mencintaiku yang mana keser4sian antara Syazwan Zulkifly sebagai Helmi manakala Wan Sharmila membawakan watak bernama Sofi Amylia cukup disukai ramai.

Malah selain watak Mia Adriana dan Khuzairi, Helmi dan Sofi turut mendapat perhatian warganet dalam 7 Hari Mencintaiku musim kedua sehingga peminat juga mahu melihat Wan Sharmila dan Syazwan Zulkifly benar-benar berc1nta di alam nyata pula.R

Walau bagaimanapun, nampaknya gel4gat Syazwan Zulkifly yang difahamkan sedang shooting 7 Hari Mencintaiku 3 menerima soalan berselor0h mengenai berapa lama tunggu pelakon itu yang turut disapa Lala.

Respon Syazwan Zulkifly yang mengira episod setiap musim 7 Hari Mencintaiku ditayangkan membuatkan ramai meningg4lkan bermacam-macam re4ksi senang mereka pula.

VIDEO 1 :

VIDEO:2

Pun begitu, dalam pada masa yang sama video dikongsikan itu menerusi aplikasi  tiktok itu meraih hampir 20,000 tanda suka ramai disamping rata-ratanya juga turut suka dengan kedua-dua pelakon berkenaan.

Aku suka kalau diorang betul bersama. Sesuai sangat”

“Tak paham lah cuba kawin betul betul”

“Jumlah 96 episod, tiga season”

“Aku harap harap diorang jodoh lar, suka tengok diorang ni…”

 

Sumber:hcl

Harap Maaf