Dalam Banyak-Banyak Snek, Kenapa Corntoz Jadi Kegemaran Sean Lee?

Kalau menjenguk ke dapur rumah korang, mesti ada jajan untuk dimakan pada waktu terluang terutama ketika menonton drama sampai tak sedar habis sebvngkus dimakan.

 

Tapi, korang pasti mempunyai snek kegemaran yang wajib dibeli setelah berjaya mem1kat hati dan selera seolah-olah ‘ketagih’ untuk menikmati hampir sepanjang masa.

Jangan risau, bukan korang je macam tu! Pelakon dan pengacara, Sean Lee juga terjebak sama dengan snek Corntoz. Memang layan snek jagung ni, makin mengunyah, makin tak boleh berhenti!

 

Korang jangan tak tahu! Corntoz bukan hanya terdapat satu jenis, tetapi tiga rasa berbeza seperti Chilli Cheez,Hotz & Spicy dan Smoky BBQz yang memang rasa ‘kaw’ dengan setiap gig1tan.
Tak payah risau kalau makan Corntoz tak henti sebab ianya dib4kar dan bukan dig0reng. Memang la layan habis satu ngap!

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Bagi korang yang mer4ncang untuk melepak denganmember sambil buat makan-makan, Corntoz adalah pilihan terbaik kerana harganya hanya RM2.10 tetapi didatangkan dalam pek besar 100g. Konfem lebih best, lebih besar, lebih boom

Siap boleh ‘sharing’ lagi dengan orang lain, memang berbaloi untuk dibeli. Sedap pun sedap, murah pula tu!

 

 

Sebab itulah Sean pun bukan main teruja bila dikelilingi dengan Corntoz pelbagai perisa sampai tak tahu nak makan mana satu, semua enak dan ranggup untuk dikunyah.

Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari  href=”https://www.facebook.com/corntozmy Faceb0ok,href=”https://www.instagram.com/corntozmalaysia/?

!  Jangan lepaskan peluang bagi merasai ketiga-tiga perisa Corntoz yang pasti membuatkan korang berasa BOOM. Beli je kSh0pee atau boleh dapatkan Corntoz di supermarket berdekatan dengan korang!

Sumber:Oh My Media

Harap Maaf