Bersedia Menamatkan Zaman Bujang..!!.Mimi Lana Akan Kongsi Apabila Tiba Masa..

BERSEDIA menam4tkan zaman bujang pada bila-bila masa, pelakon Mimi Lana engg4n meletakkan sas4ran waktu untuk mendirikan rumah tangga.

Menurut Mimi atau nama sebenar Mimi Rozaiana Zainal Abidin, 27, dia percaya per4ncangan Tuhan itu adalah sebaik-baiknya dan menerima jika ditakd1rkan jodoh tiba dalam masa terdekat.

“Peranc4ngan kahwin tak berani la nak cakap benda itu sebab kita ni hanya mampu mer4ncang sahaja… benda tak jadi lagi kan, InsyaAllah kalau dah sampai masa kita akan beritahu semua orang.

“Saya bersedia sahaja. Saya percaya perancangan Tuhan, kalau dah sampai waktunya kita tak boleh men1dakkan, jadi saya memang dah bersedia.

“Soal jodoh ini kerja Tuhan, kalau saya letak sas4ran waktu tapi jodoh tu tak sampai pun tak boleh juga. Kalau dah tertulis jodoh, esok pun saya boleh kahwin,” katanya kepada mStar.

 

Barisan pelakon drama ekslusif WeTV Original, Villa Kristal.

Mimi ditemui semasa pelancaran drama eksklusif WeTV, Villa Kristal yang diadakan di OpenHouse, KLCC, Kuala Lumpur pada Selasa.

Dalam pada itu, Mimi berkata dia tidak akan merahs1akan berita baik itu dan akan berkongsi dengan peminat apabila tiba masanya.

Saya tak rasa akan sor0kkan benda itu (perkahwinan), kalau betul-betul dah nak jadi kami akan beritahu semua orang-Mimi Lana

“Saya ikut sahaja apa yang akan berlaku, apabila tiba masanya, kami akan beritahu kepada semua, tengoklah macam mana kead4an itu nanti,” ujarnya.

Mimi pernah menjal1nkan hubungan istimewa dengan Syafiq Kyle.

Pada September tahun lalu, perkongsian foto Mimi Lana duduk di atas pelamin dengan tangan dihiasi inai mengund4ng ribuan komen serta ucapan tahniah daripada rakan selebriti yang menyangka dia sudah dir1sik kekasihnya aktor Syafiq Kyle.

Mimi bagaimanapun menjelaskan itu bukanlah majlis perkahwinannya, sebaliknya hanya menghadiri hari bahagia saudara terdekat.

Sebelum ini, hubung4n cinta pasangan itu pernah dikatakan putus pada Mei 2020 selepas lima tahun melayari bahtera cinta.

Biarpun tidak menyat4kan secara rasmi kembali bercinta, namun menerusi beberapa perkongsian Mimi di Instagram bagaikan menges4hkan cinta mereka bertaut semula.

Bagaimanapun, sehingga kini kedua-duanya masih mengunci mulut dan tidak terbuka bercerita mengenai perhubvngan mereka.

sumber:mstar

Harap Maaf